دوره‌های آموزشی بازار محور برای معتادان بهبود یافته برگزار می‌شود

تبلیغات

اعتیاد

وبلاگ-کد لوگو و بنر

دوره‌های آموزشی بازار محور برای معتادان بهبود یافته برگزار می‌شود

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران کورش پرند رئیس سازمان فنی و حرفه ای در رابطه با اقداماتی که این سازمان می‌تواند برای بهبود وضعیت خانواده معتادان و بهبود یافتگان و همچنین توجه به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر انجام دهد، اظهار داشت: در بحث معتادان مهمترین نکته، شناسایی، درمان و مشاوره و هدایت شغلی است و پس از آن آموزش و اشتغال حائز اهمیت است.

وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزش‌هایی را در زندان برای معتادان برگزار می‌کند که در حال حاضر درصدد هستیم این آموزش‌ها را گسترش داده و به سمت بازارمحور پیش ببریم.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ما می‌توانیم با کمک خیرین، کارآفرینان و به همراه بخش تعاون، معاونت اشتغال، آموزش و پرورش، بهزیستی و صندوق مهر امام رضا مدل اشتغال بازار محور را اجرایی کنیم، افزود: این مدل در حوزه مشاغل خانگی، کسب و کارهای کوچک و سایر مشاغل قابلیت اجرا دارد.

پرند آموزش غیر رسمی و مهارتی در حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی را از وظایف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برشمرد و گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای این قابلیت را دارد که با بهره‌مندی از ۲ میلیون مهارت‌آموز، در حوزه پیشگیری از اعتیاد، آموزش‌هایی را ارائه دهد.

این دانشیار دانشگاه شهید بهشتی گفت: در حوزه اشتغال، این سازمان اقدامات جدیدی را آغاز کرده و این آمادگی وجود دارد که آموزش‌های بازار محور و دوره‌های بازاریابی و فروش را برای معتادان بهبود یافته و خانواده‌های آنها اجرایی کنیم.





مطالب مرتبط
.